Sunday, April 15, 2012

Single-dose hair ampule ~ prvi post :)

Prvo, želja mi je pozdraviti posjetiteljice i posjetitelje bloga.


U Hrvatskoj trenutno vlada ekspanzija beauty blogova što toplo pozdravljam, no oni se većinom odnose na makeup. Već dugo moja je želja bila otvoriti blog posvećen samo kosi, njezi kose, tehnikama bojenja i šišanja i frizurama. Odmah želim naglasiti da nisam frizer po struci, moje znanje je isključivo praktično, a zamorac za razne frizure i boje sam bila ja. Oduvijek rado eksperimentiram s kosom, bojama, raznim frizurama i da, bilo je promašaja, ali i vrijednih iskustava. Što se daljnjih planova tiče, svakako se želim profesionalno baviti kosom, no o tome u kasnijim postovima, kako se budemo upoznavali.



Često posjećujem forume i savjetujem djevojke u vezi kose, bojenja i šišanja i ujedno se unapređujem čitajući članke, tekstove, specijalizirane materijale, časopise, gledajući video tutoriale i slično. U zadnje vrijeme sve više poznanika i prijatelja mi se daje u ruke i kroz praksu otkrila sam ljubav prema kosi i njenom uređenju, kao i spoznala da je friziranje oblik umjetnosti.


Dakle, pridružite mi se u otkrivanju prekrasnog svijeta hairarta, uživajte u čitanju, postavljajte pitanja i nadahnite se na ovim stranicama :).




Do čitanja,


K.






Eveline Charles Academy

2 comments:

  1. Jučer sam te zapazila na forumu. Odmah sam kliknula i počela čitati, no kako je bilo kasno odlučila sam se vratiti danas i krenuti ispočetka, pa eto, krećem :)
    Svaka čast na pisanju, kako sam krenula od kraja bila sam uvjerena da si frizerka, ali čak me sada i puno više veseli da nisi, nego da ti je to velika strast. Dobro nam došla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puno ti hvala što pratiš, doista sam počašćena :)

      Delete