Tuesday, May 8, 2012

Hair extraction pump - recenzije L'erbolario proizvoda za kosu

Evo me natrag nakon dužeg izbivanja, ponešto zbog lijepih, a ponešto zbog ne tako lijepih događaja, ali sad sam natrag u sedlu i pisat ću češće :)



Došla sam u priliku isprobati L'Erbolario proizvode za lice i kosu, a kako je ovo blog o kosi, dojmove o preparativnoj kozmetici ću prepustiti stručnijima od sebe.


Bila sam na moru s neseserom i planinarskim ruksakom punim svojih preparata i, naravno, kako to uvijek bude, svi do jednoga su mi zakazali. Pripisujem to promjeni vode i izloženosti suncu jer sam doista vrlo osjetljiva (jedna sam od onih čudakinja koje zamotane kao mumije vrebaju iz debele borove hladovine). Rezultat su bili plikovi, svrbež, perutanje - i to po licu, kapcima, laktovima, tjemenu, ma svuda. Nije bilo druge nego probati nešto provjereno, a opet blago i kvalitetno i na taj sam se zadatak revno bacila isti dan po povratku s puta. Nije me zaustavio ni pljusak ni udaljenost Arena centra gdje se nalazi jedina L'Erbolario trgovina u Hrvatskoj. Inače se njihovi proizvodi po manjim gradovima mogu naći razasuti po ljekarnama, ali cijene su nešto više i izbor puno manji.







Odabrala sam par stvari, a nakon probavanja se zaklela na vječnu odanost L'Erbolariju jer su mi gotovo svi proizvodi savršeni, osim par koje sam srećom dobila u testerima pa nisam izgubila novac na stvari koje mi ne pašu. Krenimo :) :


1) Gel riflessante rosso henne


Riječ je o biljnoj boji s kanom kojoj je cijena cca 72 kn za 70 ml. Prvotna želja bila mi je boja na bazi kestena, castano chiaro (svjetli kesten), ali je nažalost više nisu imali u zalihama pa sam uzela rosso henne. Izrazito je gelaste strukture, miriši po biljnom toniku pomiješanom s kanom. Taj mi miris savršeno paše, a dugo se i zadržao u kosi. U kutiji je bočica s bojom, upute s rukavicama i tester Olio di macassar maske za kosu o kojoj će riječi biti kasnije.


Prebacila sam boju u zdjelicu da mi je bude lakše nanositi četkicom za farbanje. Dok sam je izlijevala, hipnotizirala me boja koja je izlazila iz bočice - tamno krvavocrvena, gotovo grimizna. Nanijela sam je na kosu i držala 45 minuta (preporučeno držanje je između 30 i 40 minuta, 20 za onduliranu kosu). Ni traga peckanju ni curenju, lijepo se primila za vlas i držala dok sam obavljala nešto po stanu i uživala u mirisu boje. Miris kane i njeno nanošenje me uvijek u mislima odvedu u neke krajeve gdje je život jednostavniji, a žene prekrasne uz manje muke i prirodnije stvari.


Mrlje od boje koje ostanu na licu i vratu se lako isperu vlažnom blazinicom na koju se stavi mrvičak šampona. Prosušila sam je ručnikom, počešljala i ostavila da se suši na zraku bez da sam se uopće išla gledati u ogledalo. Htjela sam da se osuši i oksidira pa da tek onda vidim rezultat. A rezultat je bio... wow. Jednostavno, wow. Boja se transformirala u tamniji kesten s jakom narančastom podlogom. Najlakše bi je bilo opisati kao čokoladu s narančom. Savršeno... a tek sjaj, lom svjetlosti, miris, stupanj njege... sve je bilo kako treba. Potpuno mi je prekrila sjedine, jedino je na izrastu malo zakazala, ali to doista samo moje iskusno oko uhvati :) 


U ponudi su i nijanse kamilica/kana (gingerasto blond), kamilica (blond), indigo (crna), borovnica (ljubičasta), tamni kesten i svjetli kesten. Svakako ću se nastaviti bojati s njom i neću se u skorije vrijeme vraćati na kemijsku koloraciju. Ponekad valja odmoriti tjeme i vlasi, bez obzira na visoku kvalitetu proizvoda koje sam dosad koristila.




2) Olio&Olio per capelli all' olio ai argan




Arganovo ulje za kosu koje sam koristila kao pakung preko noći. Ovo je najbolje ulje za kosu koje sam ikad probala, a probala sam ih dosta. Dobila sam ga u tester vrećici koja je sasvim dovoljna za nanošenje 2-3 puta (ovisi o dužini kose), ali bez obzira na cijenu (21 euro), kupit ću si ga kad-tad jer je nenadmašno.


Nema gotovo nikakav miris, vrlo je tekuće, a kad se nanese na kosu, komotno možete s njim na ulicu jer je vrlo lagano i kosa ne izgleda zamašćeno. Treba ga blago zagrijati među dlanovima da se pokrenu molekule i zatim ga nanijeti na kosu i držati čim dulje (po mogućnosti preko noći). Kad sam se sutra ujutro probudila, kosa mi je izgledala kao iz neke druge dimenzije - djelovala je teško i nahranjeno, a na dodir je bila vrlo bouncy i nemasna. Znam da zvuči paradoksalno, ali tako je. Nisam ga nanosila na suhu kosu, ali ne sumnjam da daje izvrstan sjaj. Definitivno otkriće godine.




3) Tiarè Ricca Fusione Profumata




Bogata krema za kosu i tijelo s cvijetom tijare. Cijena joj je 100 kn za 200 ml. Ja je koristim za tijelo (ovo "bogata" u nazivu nije bez vraga, vrlo je masna, ali lako i brzo se upija) i za sjaj kose nakon sušenja. Doslovno treba nanijeti mrvicu mikroskopske veličine, jako je izdašna, a miris je jak. Pretjerate li miligram, otežat će kosu i omastiti je, ali bez obzira na pažnju koju treba uložiti u doziranje, meni je izvrsna. Može se koristiti i kao pakung preko noći što je za moju kosu bilo preteško i jako se umastila, takav tretman bolje će odgovarati curama s oštećenom kosom.




4) Shampoo all'Estratto di Miglio e alla Soja






Šampon od prosa i soje. Za mene apsolutni pobjednik ovog "izazova". Cijena je 65 kn za 200 ml. Namijenjen je čestom pranju i kosi koja ispada. Ne sadrži silikone. Miris je biljni, ali umjeren pa nemate dojam da perete kosu neidentificiranim travuljinama. Slabo se pjeni što je slučaj sa svim šamponima bez silikona i nek vas to ne zabrinjava. Jedno šamponiranje je dovoljno. Nakon pranja i sušenja na zraku, kosa mi je bila nevjerojatna. Kovrče su bile toliko elastične da ih se nije dalo pritisnuti rukom, točno se osjetilo kako se opiru pod pritiskom. Kosa mi je bila potpuno čista 3 cijela dana što mi se nije dogodilo godinama. Jedini minus ovog šampona je doziranje kojeg u principu nema. Grlo boce je potpuno otvoreno pa je moguće da se "omakne" i da se izlije previše pa treba pripaziti. Najtoplije preporučam da nabavite barem tester i probate.






5) Shampoo all'Olio di Macassar




Šampon s Macassar uljem, cijena mu je 8,50 € na 150 ml. Unatoč vrlo visokim ocjenama na recenzijama, na mojoj kosi nije napravio baš ništa. Vrlo je snažan, jakog mirisa, masan, težak i nije za moju kosu. Ovo je šampon za cure s jako kemijski tretiranom i gotovo beznadno uništenom kosom. Kako je dan prolazio (a nanijela sam i masku iz iste linije), kosa mi je izgledala sve gore. Vjerujem da je dobar (jer mu je sastav doista super), ali nije za mene.




6) Maschera capillare Volumizzante all'Olio di Macassar






Sve napisano za šampon vrijedi i za masku. Prejaka, previše masna. Srećom, šampon i masku sam dobila u tester vrećicama tako da propuštam kupovinu. Cijena joj je 11,00 € za 125 ml. Mislim da bi se investicija isplatila curama kojima drogerijske marke ne mogu pomoći, a BC Bonacure ili Kerastase stvari su im ipak iznad platnog ranga.






Inače, L'Erbolario ima prekrasan katalog na svojoj stranici - http://www.erbolario.com/, a pod kategorijom Ricerca prodotti se nalaze i opisi proizvoda (na talijanskom, doduše) i cijene u eurima koje u potpunosti odgovaraju cijenama u kunama kad se preračunaju (u L'Erbolario dućanu u Arena centru Zagreb). Imam još i testerić Ristruttura kreme za slabu kosu pa ću updateati post kad je probam.




K.

5 comments:

  1. Obožavam arganovo ulje i bilo koji proizvod koji ga sadrži ja kupim! <3

    ReplyDelete
  2. Predobre recenzije. Vrlo zaintrigirana i odlucna o kupnji bar boje za kosu za pocetak. Ova gigner blond me privlaci :). A i krema za kosu. Volim kada je otezana, valjda jer citav zivot leprsa i strsi sa svoje dvije tanke vlasi ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pripazi samo - ove boje nemaju vrlo jake pigmente, biljni koncentrati nisu svemogući. definitivno nije boja za veliku promjenu, više za održavanje kose koja je već ofarbana barem približno tako, a umorna je od kemije :)

      Delete
  3. Uf, sad si mi napravila zlo :D Šalim se naravno, ali recimo nikada nisam provirila u ovaj dućan, nisam mislila da bi imali nešto za mene, ali vidim kako sam se prevarila. Ove boje za kosu mi zvuče fantastično, nadam se isprobati jednom, samo me brine koliko bi mi boje trebalo s obzirom da imam već skoro do pola leđa kosu, a i jako je gusta. Ni ostatak posta me nije razočarao, slaba sam na proizvode za kosu, a uvijek sam u potrazi za nečime novim. Navratiti ću idući mjesec do njih, hvala na preporukama :)

    ReplyDelete
  4. Divan blog o kosi <3
    Koristiš li još uvijek šampon od soje i prosa?(Možeš li prepisati sastojke?)
    Imam pitanje vezano za svoju masnu kosu koja vapi za volumenom.
    Misliš li da je ovaj šampon dobar takvu kosu?
    (Preporučuješ li za jačanje kose neke suplemente u obliku tableta ili misliš da se sve to prirodno može nadomjestiti? :)
    Hvala !

    ReplyDelete