Sunday, May 20, 2012

Ombretto delizioso - ombre pramenovi (tisuću zašto, tisuću zato)

Prošle godine ombre pramenovi bili su veliki hit u uređenju kose, a tako će biti i ove. Ombre pramenovi prije su bili poznati kao balayage pramenovi. Nepotrebno je reći da se obrade kose prihvatilo stotinu youtube vlogera sa uvijek novim i inventivnim načinima kako napraviti ombre, a od svih koje sam vidjela, donekle je valjao samo jedan.


Ombre pramenovi su toliko puno više od pukog dijeljenja kose na dva dijela, nanošenja blajha ili najsvjetlije blond nijanse s visokim postotkom jačine hidrogena i maljanja rukama po vrhovima.


Pravi ombre najbolje stoji na dugoj ili barem poludugoj kosi, neuredno valovitoj. Kad sam na jednom youtube kanalu našla curu koja si je na blajhom spaljenu kosu u pokušaju pravljenja ombrea napravila i Mariah Carey blowout, morala sam pojesti barem pola Milka Amavel Konditorei čokolade da dođem u normalu.


                                                               Comfort food



Ne. 




Pravi ombre



Loš ombre


O čemu se radi? 

Od sredine prema vrhovima kosa se gradijentno boja prema najsvjetlijoj nijansi, ali ne odjednom kao na zadnjoj slici nego u nizu tonova, kao da gledate spektar. Upravo zato što je poanta ombrea u 3-4 nijanse od sredine prema vrhu, ombre samo izgleda jednostavan. Doista preporučam da vam pomogne mama, sestra, prijateljica, teta, dečko ili muž jer ćete se ujedno trebati češljati i farbati. Ponavljam, nije dovoljno samo podijeliti kosu i na nju namaljati farbu. To nije pravi gradijentni ombre nego puko bojenje vrhova u svjetlu boju.

Što vam je potrebno?

* posvjetljivač ili sastojci za blajh kupku (hidrogen, blajh prah, regenerator/maska za kosu)
* rat tail češalj
* rukavice (ovo ne mogu dovoljno naglasiti. Kod svakog bojenja nošenje rukavica je obavezno!)
* posudica i četkica za bojenje
* ručnik
* alu folija

Zadržat ću se nakratko kod posvjetljivača. Možete uzeti već gotove posvjetljivače (u kutiji su boja i hidrogen, kao i rukavice), npr. od Syossa, ali i napraviti varijantu s blajh kupkom.

Blajh kupka je mješavina koja se sastoji od praha za blajhanje, hidrogena i regeneratora ili maske za kosu. Miješa se cijela kutijica blajh praha sa cijelom bočicom hidrogena i većom količinom regeneratora/maske. U domaćim uvjetima ne uzimajte hidrogen jači od 6% (postoji u jačinama od 3, 6, 9 i 12%). Moram naglasiti da je hidrogen u gotovom posvjetljivaču vrlo jak i da tu opciju ne volim naročito.

Pravljenje ombre (balayage) pramenova:

1) Dobro raščešljajte kosu i podijelite je u više dijelova.
2) Uzmite srednje debeli pramen i dobro ga natapirajte prema gore rat tail češljem. Ono što vam ostane u ruci je pramen koji ćete bojati. Ovako ćete dobiti tanke i dobro raspoređeno posvijetljene pramenove.
3) Ispod pramena stavite pravokutno izrezanu alu foliju.
4) Nanosite četkicom mješavinu na pramen od sredine prema vrhu. Na sredini nanesite manje mješavine, a više na vrhove. Po završetku ga umotajte u foliju.
5) Ponovite postupak sa svakim pramenom koji želite ofarbati.
6) Pratite na koji način i koliko je posvjetljivač posvijetlio kosu. 
7) Kad je posvjetljivač "dignuo" boju do željene razine, operite kosu i bogato je nahranite maskom.


Iskopala sam presladak video koji naprosto moram podijeliti s vama. Smijala sam se cijelo vrijeme jer je doista bolno istinit (nažalost :D):




Pozdravljam vas, drage moje :)


K.

12 comments:

  1. Meni je ovo taaako iijepo, a kosa mi je još uvijek prekratka i neujednačene boje da bih ovo dobila i da izgleda onako kako ja želim. Morat ću se konzultirati sa frizerom prije ljeta da vidim jel se da što napraviti :D

    ReplyDelete
  2. Također, meni se sviđa ombre. Moram pustiti još malo kosicu, jer mi je do ramena, pa bih barem još malo! :)
    Super si mi ovo opisala :D

    ReplyDelete
  3. Ombre mi je zakon ali jos nisam nasla frizerku koja zna ono osnovno- sisanje vrhova, a kosica mi je malo ispucala radi farbanja u crveno pa bih se za ovakvo sto odlucila tek iza ljeta kada se malo oporavi. Svida mi se jako tvoj blog, citam te vec neko vrijeme al mi je ovo prvi komentar. Samo tako nastavi, bas nam nedostaje blogova o kosi i njenoj njezi.

    Pozdravljam te =)

    ReplyDelete
  4. Vidjela sam link na tvoj blog na facebooku, nisam mogla odolijeti da malo ne škicnem i eto, već neko vrijeme čitam unazad postove.

    Blog mi se jako sviđa, ali stil pisanja je van konkurencije! Bravo bravo i samo tako, već sam te dodala na listu blogova na Bloglovinu. :)

    ReplyDelete
  5. Zaboravih te pitat... Sto mislis o botoksu za kosu? U zadnje vrijeme se cesto prica o tome, cak mi je jedna prijateljica kojoj vjerujem preporucila toplo. Da li to doista stiti kosu ili je bepotreban trosak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. po meni - bespotreban trošak :)

      botox za kosu je keratinski tretman koji ovija vlas i ne dopušta dotok ikakvih supstanci iz šampona, regeneratora i maski. kao rezultat, na vlasi se nalijepe silikoni iz šampona, regeneratora i ostalih sredstava za stiliziranje. vlas je praktički potpuno zatvorena i ulijepljena, što smatram dugoročno štetnim.

      drugo, u "prije i poslije" fotografijama kosa je na "prije" fotografiji obično namjerno stilizirana tako da izgleda loše :)

      obnovljenu kosu možeš postići jačom kurom, poput dikson argabete ili dikson herbalan packa ili uljem makadamije, na primjer.

      hvala na čitanju i podršci <3

      Delete
    2. Heh, dakle to je ta kvaka kad nesto zvuci predobro :). Morat cu nac nesto drugo onda, sad kad krenem na more pogotovo. Ulja cu definitivno probat, trenutno koristim maske maslinovo ulje/ zumanjak i majoneza i ful sam zadovoljna, a ovo ostalo ce odlicno doc nakon pranja. Digla mi se kosa kad sam procitala da se silikon oblijepi oko vlasi hahaha.

      Delete
  6. bok :)
    sad si me nadahnula da si napravim ombre! imam prirodno smeđu kosu, i sviđa mi se njezina boja ekšli, pa mi je bed ofarbati se (a voljela bih malo promjene i stila u kosi), pa je ovo savršeno! zašto? zato što se bojaju vrhovi, a ne korijen kose. i ne moram strahovati oko izrasta i slično. jer ovo bude još bolje što kosa više raste :)

    a inače, ja koristim avokadovo ulje kupljeno u dm-u za dvajst i nešto kuna. nanesem ga 2 puta tjedno po vlasištu i cijeloj kosi, skupim kosu u pundžicu i odem spavati. lijepo se ispere, nije mi tjeme kasnije masno, a primjetila sam da mi je kosa stvarno zahvalna na tim tretmanima :)

    ReplyDelete
  7. pitanje: može li se ombre raditi na mojoj tamno smeđoj kosi svijetlo smeđom bojom? ne bih bleach koristila :s

    ReplyDelete
    Replies
    1. mislim da time ne bi puno postigla :)
      ono što možeš je pokušati nekom od lightest blonde schwarzkopf boja ili njihovom live colour xxl platinum nijansom (ako još postoji u mulleru) :)

      Delete
  8. Evo neki dan sam pronasla diksonov herbalan pack koji si mi preporucila i super je :)
    Moji inace suhi vrhovi su sada mekani a kosu snifam vec satima kako fino mirise. Gdje si ti inace nestala? Dugo te nema...

    ReplyDelete
    Replies
    1. A jesi? Ajde super <3

      Ah, mješavina svega, čekam neke fotke za blog pa ne pišem dok ne stignu, dobila novi posao od kojeg ne stižem ništa, opet sam imala nekih zdravstvenih problema i eto ga na. Ali bez brige, bit će postova, tu sam :)

      Delete